Exhibice s reklamní čepicí


Reklamní čepice https://promotextile.cz/cs/9-cepice je předmět za pár korun a přesto s ním můžete provádět neskutečné věci. Například uspořádat výpravu do hor, věnovat se turistice a ovlivnit prostřednictvím plátěných kšiltovek život okolních rekreantů. Co tím máme na mysli?

Barva čepic – také už vás nebaví sledovat kolem sebe ponuré barvy oblečení, co lidé běžně nosí? Velmi často se tu setkáte s šedou, černou, tmavě modrou a při troše snahy třeba s červenou, ale málokdy se na ulici objeví někdo oblečený podobně, jak to uměl zpěvák Daniel Nekonečný. Mohli byste to zkusit alespoň s čepicemi, ty mohou být křiklavě žluté, růžové, zelené, modré či oranžové. Barvy působí na lidi kolem vás pozitivně, vylepšují náladu a zahání chmurné myšlenky a negativní vzorce chování.

čepice s potiskem

Potisk na čepicích – jsou-li čepice opatřené vtipným potiskem, mohlo by to vnést do vašeho společenství spoustu zábavy a tu pak přenesete na své okolí. Lidé si všímají zajímavých inspirativních nápadů a jestliže se jim potisk zalíbí, mohou zatoužit po tom, mít něco podobného, což v případě kšiltovek není obtížné.

dívka v čepici

Partneři jako součást týmu – čepice ve vaší partě můžete každému darovat tak, aby zde bylo patrné, kdo ke komu patří. (A pak si případně čepice můžete mezi sebou měnit, abyste zmátli okolní turisty.) Například pro jeden pár budete mít připravené žluté čepice se zelnými nápisy a pro druhý modré čepice s bílý textem. Partnerské čepice by mohly být opatřeny stejným tematickým potiskem, který se doplňuje v textu některých citátů či přísloví – takže třeba na jednu čepici natisknete nápis „Vrána k vráně sedá“ a na druhou čepici stejné barvy „rovný rovného si hledá“. Příslovími a citáty si můžete připomenout i slavné osobnosti nebo filmy. Rozveselit by mohl citát „Hujer, metelesku blesku!“ z filmu Marečku podejte mi pero anebo citát „…slezte z toho lustru, Donalde, vidím vás“ z filmu Jáchyme hoď ho do stroje.